Dotyczy: Zapytanie ofertowe na zakup stacjonarnego parawanu spawalniczego z lamelami i montażem
do dnia 30.08.2018 – decyduje data wpływu zgłoszenia do Zamawiającego.
Instalcompact Sp. z o.o.
ul. Wierzbowa 23
62-080 Tarnowo Podgórne
Marek Knowczyński – Kierownik Działu Planowania Produkcji
501 554 419
Zapytanie ofertowe na zakup stacjonarnego parawanu spawalniczego z lamelami i montażem
Dostawy inne
Województwo: wielkopolskie
Powiat: poznański
Miejscowość: Tarnowo Podgórne
Celem zamówienia jest rozbudowa procesu produkcyjnego w związku z realizacją projektu pn. „Linia produkcyjna urządzeń wodno-kanalizacyjnych z innowacyjną technologią obróbki stali nierdzewnej” realizowanego w ramach Działania 1.5 Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego.
Przedmiotem zapytania ofertowego jest wyłonienie dostawcy dla firmy Instalcompact Sp. z o.o. w zakresie dostawy stacjonarnego parawanu spawalniczego z lamelami i montażem o następujących parametrach technicznych:
Przewidywany termin dostawy: maksymalnie do 5 tyg. od otrzymania zamówienia
Zapytanie ofertowe
Załącznik nr 1 – Oświadczenie o braku powiązań z kupującym
Załącznik nr 2 – Rysunek poglądowy
Zamawiający dopuszcza zmianę warunków zamówienia w zakresie terminu dostawy, o ile termin dostawy zmieni się w wyniku obiektywnych okoliczności niezależnych od Oferenta
Do oferty należy dołączyć:
Kryterium cena netto
Cena oferty netto – 100% Punkty w przedmiotowym kryterium oceny ofert zostaną przyznane na podstawie podanej przez Oferentaw ofercie ceny netto za realizację przedmiotu zamówienia. Oferta może otrzymać maksymalnie 100pkt. Kryterium cena zamówienia obliczone będzie według następującego wzoru: Liczba punktów = (cena najniższa / cena badanej oferty) x 100%
Realizację zamówienia mogą się ubiegać wszystkie podmioty, które spełniają poniższe wymogi:
„Linia produkcyjna urządzeń wodno-kanalizacyjnych z innowacyjną technologią obróbki stali nierdzewnej”
Informacja o wybranym wykonawcy:
Najlepszą ofertę z dnia 17.08.2018 przedstawiła firma:
Metal-Bud Perfekt Gościniak Sp. z o.o.
ul. Gnieźnieńska 47G
62-100 Wągrowiec
Pełna lista podmiotów:
ZINKPOWER
Szczecin Sp. z o.o.
ul. Dubois 23
71-610 Szczecin
Dotyczy: ZAPYTANIE OFERTOWE NA ZAKUP WYPOSAŻENIA GNIAZDA SPAWALNICZEGO
do dnia 29.08.2018 – decyduje data wpływu zgłoszenia do Zamawiającego.
Dawid Kuta – Kierownik Działu Produkcji
505048349
Dostawa oprzyrządowania spawalniczego:
Przedmiotem zapytania ofertowego jest wyłonienie dostawcy dla firmy Instalcompact Sp. z o.o. w zakresie dostawy wyposażenia gniazda spawalniczego o parametrach technicznych:
– wysokość: 1560 mm
– szerokość: 940 mm
– głębokość: 395 mm
Do oferty należy dołączyć oświadczenie o braku powiązań kapitałowych i osobowych (załącznik nr 1)
+48618146755
+48618164016
7770001571
RPWP.01.05.02-30-0243/15
Najlepszą ofertę z dnia 28.08.2018 przedstawiła firma:
PROMAG S.A.
ul. Romana Maya 11
61-371 Poznań
24.09.2018
[email protected]
Kamil Nowicki – Specjalista ds. Informatycznych
+48 502 642 928
Przedmiotem zamówienia jest zakup licencji na oprogramowanie pocztowe dla dwóch serwerów (głównego i zapasowego), wraz z wdrożeniem narzędzia w postaci systemu pocztowego dla 150 użytkowników, oraz migracja i konfiguracja istniejących kont w liczbie 150 skrzynek pocztowych z obecnie używanej infrastruktury pocztowej.. Dodatkowo zapewnienie usług kopii zapasowych gwarantujących możliwość zapewnienia ciągłości pracy bez utraty danych.
Tarnowo Podgórne ul. Wierzbowa 23
Wielkopolska
Celem zamówienia jest wprowadzenie, odpowiednie skonfigurowanie systemu pocztowego dostosowanego do swobodnej pracy minimum 150 użytkowników, oraz usług kopii zapasowych, wraz z przeprowadzeniem szkoleń z obsługi i administracji w/w systemów.
2.1) Oczekiwania dla systemy pocztowego od strony użytkownika
W ramach programu istnieje książka adresowa, w której istnieje opcja automatycznego aktualizowania wizytówek pracowników. Dane pobierane są na serwer z innej firmowej bazy danych. Minimalne dane widoczne w książce to: imię, nazwisko, departament, adresy email, numery telefonów.
Możliwość zarządzania kalendarzem przez użytkownika systemu poczty, tj. dodawania zadań oraz zakładania spotkań, zarówno dla samego użytkownika, jak i innych pracowników. Wymagane jest istnienie funkcji potwierdzania/akceptacji spotkań i oddelegowywania innych pracowników na spotkanie.
Opcja analogiczna do powyższej, z tym, że nie dotyczy pracownika a określonego zasobu (np. salki konferencyjnej). Taki kalendarz byłby zarządzany przez wybranego pracownika, nadzorcę skrzynki.
Pracownik lub nadzorca zasobu udostępnia możliwość wglądu w skrzynkę innym pracownikom. Wymagany jest podział na poziomy dostępu (dostęp tylko do kalendarza, tylko do skrzynki odbiorczej, tylko do odczytu, do odczytu i zapisu etc.).
Jedna skrzynka jest udostępniona większej liczbie pracowników, którzy równocześnie wykonują na nich operacje (zakładają spotkania, wysyłają i odbierają wiadomości, etc.). Dostęp do skrzynki jest limitowany ilościowo i jakościowo bezpośrednio przez nadzorcę skrzynki.
Użytkownik może wyszukiwać jednocześnie wiadomości zgromadzone w całej skrzynce (wszystkie podfoldery) i archiwum, wedle wpisanego ciągu znaków.
Użytkownik podczas zakładania spotkania ma podgląd pod kalendarz swój oraz osób dodanych do spotkania.
Dostępna musi być możliwość łatwego (np. portal WWW) wyszukiwania wolnych zasobów np. salki konferencyjne.
Użytkownik może zamieścić grafikę w treści wiadomości, nie tylko jako załącznik.
Opcja ma na celu wyeliminowanie konieczności zapisu załączników dla zapoznania się z ich treścią.
Użytkownik może nadać wysyłanej wiadomości różne stopnie pilności. Może także je. odpowiednio oflagować np. osobiste, poufne, etc. Opcja flagowania powinna być również dostępna dla wiadomości odebranych.
Określone zasoby mają możliwość skonfigurowania widoczności w różnym stopniu, tzn. są widoczne tylko dla pracowników spełniających określone wymagania, pochodzących z konkretnego działu, etc.
Użytkownik może zdefiniować kilka podpisów (stopek) maili. Może ustawić wybrany jako domyślny lub pozostawić sobie możliwość każdorazowego wyboru podpisu przed wysłaniem wiadomości.
Możliwość ograniczenia (dla wybranych użytkowników) dostępu tylko do poczty w ramach domen obsługiwanych przez lokalny serwer MTA. Każda poczta wysłana do/od takiego użytkownika z innej domeny będzie odrzucana.
Możliwości ograniczenia logowania do poczty z dowolnego miejsca w Internecie dla wybranej grupy użytkowników — dostęp w sieci lokalnej pozostaje bez ograniczeń.
Użytkownik ma możliwość skasowania wysłanych maili ze skrzynek odbiorców którzy nie zdążyli ich odczytać. Może tego dokonać z poziomu własnej skrzynki.
Jeden użytkownik może posiadać kilka adresów mailowych obsługiwanych przez jedną skrzynkę. Adresy posiadają ten sam prefiks, jednak są umiejscowione w różnych domenach. Użytkownik może wybrać, z jakiej domeny są wysyłane wiadomości lub może ustawić jedną jako domyślną.
Administrator ma możliwość nakładania odgórnie limitów na rozmiary skrzynek w przedziale użytkownik, zespół, dział.
Użytkownik może skonfigurować archiwum poczty, do którego będą przenoszone wiadomości, których są mu potrzebne historycznie, jednak zajmują miejsce na serwerze (patrz opcja limitowania rozmiaru skrzynek).
W celu uniezależnienia się od dostępności sieci i zapewnieniu możliwości pracy również bez niej, użytkownik może przełączyć skrzynkę w stan buforowania. Klient pobiera wtedy wiadomości do lokalnego katalogu i pracuje podobnie do protokołu POP3. Wiadomości z serwera są usuwane, po usunięciu ich ze skrzynki buforowanej. Możliwość pracy ze skrzynką buforowaną powinna być limitowana tzn. musimy mieć możliwość włączania i wyłączania tej opcji poszczególnym użytkownikom.
Użytkownik ma możliwość zaprogramowania własnych reguł (np. skryptów, makr) określając zachowanie i działania programu w momencie pojawienia się nowego zdarzenia (spotkania, wiadomości, zadania) w skrzynce odbiorczej. Kreator pozwala ustawić warunki logiczne lub zdarzeniowe i działanie w przypadku ich spełnienia, np. przeniesienie wiadomości do zadanego folderu. Dodatkowo, użytkownik będący nadzorcą zasobu ma możliwość zaprogramowania automatycznego akceptowania zakładanych spotkań po spełnieniu zadanych warunków.
Opcja autorespondera aktywowanego w zadanym odcinku czasowym, wysyłającego predefiniowany tekst ustawiony przez autora/użytkownika, z rozgraniczeniem na odpowiedź tylko dla użytkowników wewnętrznych oraz na wewnętrznych i zewnętrznych. Aktywacja reguły urlopowej automatycznie tworzy w kalendarzu użytkownika spotkanie w tym samym okresie czasu, z treścią reguły oraz statusem „poza biurem”. Dodatkowo, z opcją zdalnego aktywowania tejże reguły przez administratora/nadzorcę, z pominięciem konieczności użycia hasła użytkownika.
System umożliwia zbieranie statystyk na temat zajętości kalendarza np. zasobów. Raport byłby generowany za zadany okres czasu, dla wskazanego zasobu.
Oprogramowanie wyświetla powiadomienia pop-up z informacją o pojawieniu się nowego zdarzenia. Wyskakujące okienko umożliwia otwarcie wiadomości, przeniesienie jej do kosza lub zamknięcie powiadomienia. Użytkownik może dowolnie definiować foldery, dla których powiadomienie ma się pojawiać, interwał czasowy, co jaki jest sprawdzana zawartość skrzynki (ewentualna możliwość aktywacji powiadomień push) oraz czas, przez jaki wyświetlany jest monit.
Użytkownicy są podzieleni na grupy które to posiadają określone, predefiniowane ustawienia — dzięki temu nie ma potrzeby konfiguracji każdego użytkownika z osobna tylko, dziedziczy on te ustawienia z grupy do której należy.
Użytkownik ma możliwość wysyłania korespondencji seryjnej z użyciem dokumentów pakietu biurowego zawierających szablon wiadomości i listę odbiorców.
Użytkownik posiada możliwość korzystania z poczty elektronicznej za pomocą przeglądarki internetowej.
2.2) Oczekiwania dla systemu od strony serwerowej:
2.3) Pozostałe oczekiwania:
Dostawca powinien przeprowadzić całkowitą i bezstratną migrację kont z obecnego systemu pocztowego Zamawiającego do wdrażanego oprogramowania.
Dostawca przed oddaniem usługi przeprowadzi test funkcjonalności systemu pocztowego w oparciu o punkty zawarte w Zapytaniu ofertowym.
48223000-7
Pakiety oprogramowania do poczty elektronicznej
Przewidywany termin wdrożenia: maksymalnie do 4 tyg. od otrzymania zamówienia
O realizację zamówienia mogą się ubiegać wszystkie podmioty, które spełniają poniższe wymogi:
a)Organizacyjnie, finansowo i technicznie zdolni są do sprawnej realizacji kontraktu.
Wymóg będzie badany na podstawie oświadczenia Oferenta.
b)Oferent musi dysponować co najmniej jednym certyfikowanym trenerem produktów dostawcy wdrażanego oprogramowania komunikującego się w języku polskim.
c)Posiadają udokumentowane należyte wykonanie w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej 5 prac polegających na wdrożeniu serwerów pocztowych dla inwestycji dotyczących minimum 100 użytkowników (w przypadku prowadzenia działalności gospodarczej krócej niż 5 lat- w tym okresie).
d)Do oferty należy dołączyć wykaz ww. prac z podaniem ich rodzaju, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, potwierdzający posiadanie wymaganego doświadczenia wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie i prawidłowe ukończenie (np. referencje, protokoły odbioru i inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz prace były wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- inne dokumenty) – załącznik nr 2.
Ocena spełnienia przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana według formuły: „spełnia – nie spełnia”. Oferta oferenta, który nie spełni któregokolwiek z warunków udziału w postępowaniu zostanie odrzucona.
Cenę ofertową należy podać w walucie polskiej (PLN) netto, tj bez podatku VAT, do dwóch miejsc po przecinku. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ceny ofertowej w innej walucie niż PLN. W przypadku złożenia oferty w innej walucie niż PLN, w celu porównania ofert, Zamawiający dokona przeliczenia tej waluty na PLN wg średniego bieżącego kursu wyliczonego i ogłoszonego przez Narodowy Bank Polski z dnia wszczęcia postępowania ofertowego.
Wykonawca będzie związany ofertą w terminie minimum 30 dni od dnia złożenia oferty. Przed upływem terminu składania ofert Oferent może zmienić, uzupełnić lub wycofać swoją ofertę. Koszt przygotowania i złożenia oferty ponosi Oferent.
Zamawiający może w toku ofert żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących ofert
Zamawiający dopuszcza zmianę warunków zamówienia w zakresie terminu realizacji zamówienia, o ile termin dostawy zmieni się w wyniku obiektywnych okoliczności niezależnych od Oferenta
III. OCENA OFERTY
Cena oferty netto – 100% Punkty w przedmiotowym kryterium oceny ofert zostaną przyznane na podstawie podanej przez Oferenta w ofercie ceny netto za realizację przedmiotu zamówienia. Oferta może otrzymać maksymalnie 100pkt.
Kryterium cena zamówienia obliczone będzie według następującego wzoru:
Liczba punktów = (cena najniższa / cena badanej oferty) x 100%
a)Z postępowania o udzielenie zamówienia wykluczeniu podlegają Dostawcy, którzy są powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Instalcompact Sp. z o.o. lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Instalcompact Sp. z o.o. lub osobami wykonującymi w imieniu Instalcompact Sp. z o.o. czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Dostawcy a Dostawcą, polegające w szczególności na:
b)Oferent zobowiązany jest dołączyć do oferty oświadczenie o braku w/w powiązań według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
Wierzbowa 23
+48502642928