Wymagane szczegółowe informacje nt. urządzenia można znaleźć w dostarczanych z urządzeniem dokumentach (w szczególności DTR i karcie gwarancyjnej). Są one niezbędne dla prawidłowej identyfikacji urządzenia. Po złożeniu zgłoszenia w ciągu dwóch dni roboczych zostanie przesłane do Państwa drogą zwrotną potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia. Okres ten może być dłuższy dla zawiadomień składanych listownie.
Wszystkie naprawy po upływie gwarancji są realizowane odpłatnie przez Autoryzowany Serwis.
Warunki realizacji odpłatnej naprawy uzgadniane są każdorazowo z Autoryzowanym Serwisem po zgłoszeniu awarii.
Zgłoszenie awarii można dokonać pisemnie bądź telefonicznie w centrali Autoryzowanego Serwisu tj. firmy Instalcompact-Service.
Prawidłowo spisane zgłoszenie awarii powinno zawierać:
Szczegółowe warunki udzielenia gwarancji każdorazowo podlegają ustaleniom na drodze negocjacji warunków umowy.
Gwarancja na nasze urządzenia może wynosić, na specjalnych warunkach, nawet 36 miesięcy. Czas trwania gwarancji określony jest w umowie.